قشم

جزیره قشم یکی از بزرگترین مراکز ورود کالا به ایران است و به جرات می توان گفت بیش از نیمی از واردات لباس از قشم صورت می گیرد که بندر تجاری درگهان به شهر عمده فروشان پوشاک مشهور است.

قشم پیشه به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه راهنمای کسب و کارهای جزیره قشم با حضور در تمامی فروشگاه ها  و مذاکره با تک تک بازرگانان این جزیره و بررسی اعتبار آنها و اصالت کالاهای ارائه شده توسط آنان اقدام به معرفی واردکنندگان و فروشندگان کالا و نمایش محصولات آنان در وب سایت قشم پیشه نموده است .

شعار تجاری مجموعه قشم پیشه " قشم تو دست توئه ! " می باشد که به معنای دسترسی کامل به اطلاعات تمامی مجموعه های تجاری ، فرهنگی ، گردشگری از طریق فضای مجازی و گوشی های تلفن همراه است.


اکنون زمان معرفی تمامی دپارتمان های کالایی قشم پیشه فرا رسیده است که شما را به بررسی و مشاهده این صفحات دعوت می کنیم.


پوشاک زنانه

پوشاک زنانه بزرگترین بخش بازار لباس جزیره قشم و به خصوص بندر درگهان را شامل می شود.

بازرگانان لباس زنانه قشم انواع پوشاک زنانه از قبیل لباس مجلسی ، لباس شب ، لباس خواب ، لباس دخترانه ، مانتو ، لباس زیر زنانه ، لباس محفلی ، پیراهن مجلسی ، ساپورت ، کت دامن ، شلوار و ... را عرضه می کنند.

برای دسترسی به تمامی محصولات لباس زنانه به مجموعه لباس زنانه قشم پیشه مراجعه نمایید.


لباس بچه گانه

در بازار لباس بچه گانه درگهان متنوع ترین پوشاک بچگانه ارائه می شود.

لباس بچگانه معمولا از رده سنی صفر تا 12 سال در نظر گرفته می شود.

بازرگانان لباس بچه گانه قشم انواع لباس نوزاد ، لباس بچه ، لباس مجلسی دخترانه ، لباس کودک ، لباس پسرانه ، لباس دخترانه ، بلوز بچگانه ، شلوار بچه گانه و ... را عرضه می کنند.

برای نمایش تمامی محصولات فروشندگان لباس بچه گانه و ارتباط با آنان به مجموعه پوشاک بچه گانه قشم پیشه مراجعه نمایید.


شال و روسری 

شال و روسری در ظاهر و استایل بانوان بسیار تاثیر گذار است و تقریبا از پرکاربردترین اقلام پوشاک به حساب می آید.
بازرگانان شال و روسری قشم ( درگهان ) غالب محصولات بازار شال و روسری ایران را تامین می کنند و کمتر پیش می آید شما به فروشگاه شال و روسری مراجعه کنید و محصولات برند های شال و روسری قشم را در میان شال و روسری ها مشاهده نکنید.
تمامی کیفیت ها و طرح های شال و روسری از قبیل شال نخی ، شال مجلسی ، گیپور ، روسری ابریشمی ، روسری حریر ، روسری نخی ، روسری مامی ، روسری ساتن و ...  را می توان در بازار شال و روسری درگهان خریداری کرد.
برای دسترسی به محصولات شال و روسری و ارتباط با فروشندگان شال و روسری به مجموعه روسری و شال قشم پیشه مراجعه نمایید.

کیف و کفش

بازار کفش و کیف بازار بسیار متنوعی است چراکه علاوه بر محصولات چرم محصولات اسپرت نیز در این حوزه بسیار فعالند.
کیف و کفش را می توان با محصولاتی از قبیل کفش چرم ، کیف چرم ، کفش طبی ، کفش مردانه ، کفش زنانه ، کفش بچه گانه ، کیف رسمی ، کیف اداری ، کیف بچه گانه ،کیف زنانه ، کیف مجلسی ، کفش مجلسی ، کفش اسپرت ، کفش کتانی ، کفش راحتی ، کفش رسمی و ... معرفی نمود.
برای مشاهده محصولات و ارتباط با عرضه کنندگان کیف و کفش به مجموعه کفش و کیف قشم پیشه مراجعه نمایید.

لباس مردانه

آقایان به نسبت بانوان تعداد لباس کمتری خریداری می کنند اما کیفیت و دوام لباس برایشان اهمیت بسیاری دارد.
در زمینه پوشاک مردانه می توان گفت برند ها و فروشگاه های بسیار متنوع و البته با محصولاتی خاص و با کیفیت در جزیره قشم حضور دارند.
فروشگاه های لباس مردانه تقریبا تمامی اقلام لباس مردانه شامل شلوار مردانه ، شلوار جین ، شلوار کتان ، شلوار نخی ، پیراهن ، کت و شلوار ، کاپشن ، پولیور ، ژاکت ، لباس مجلسی مردانه و ... را ارائه می دهند.
برای ارتباط با این فروشگاه ها و آشنایی با محصولاتشان به مجموعه لباس مردانه قشم پیشه مراجعه نمایید.

لباس زیر

لباس زیر از پرمصرف ترین اقسام البسه است به طوری که هر فرد بسته به شیوه زندگی ، وزن ، محل سکونت و .. مصرف متفاوتی از این نوع پوشاک را دارد.

از انواع لباس زیر می توان به زیرپوش مردانه ، شورت مردانه ، پیراهن رکابی ، زیرپوش زنانه ، سوتین زنانه ، شورت زنانه ، ست شورت و سوتین ، لباس راحتی زنانه و ... اشاره نمود.

برای ارتباط با بازرگانان لباس زیر قشم به مجموعه لباس زیر قشم پیشه مراجعه کرده تا علاوه بر آشنایی با فروشگاه های لباس زیر ، محصولاتشان را نیز مشاهده کنید.


آرایشی و بهداشتی

اهمیت به بهداشت و زیبایی برای بانوان در سراسر دنیا در اولویت است و به همین دلیل مصرف لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی در بین افراد و به خصوص خانم ها بسیار زیاد است . از طرفی به دلیل استفاده مداوم لوازم آرایشی و برخورد لوازم آرایشی مثل رژ لب یا ماتیک ، پنکیک ، رنگ مو ، لوسین های بدن ، لاک ناخن ، ریمل ، خط چشم ، کرم ضد آفتاب ، عطر ، ادکلن ، ست مانیکور و ... با پوست بدن ، انتخاب لوازم آرایش با کیفیت و سازگار با بدن بسیار اهمیت دارد و به هنگام انتخاب لوازم آرایشی حتما باید به این موارد دقت نمود.

اکثر محصولات برند های مشهور و مطرح لوازم آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن و ... از جمله اورئال L'Oreal ، مک mac ، اتود etude و ... را می توان در فروشگاه های لوازم آرایشی و عطر و ادکلن جزیره قشم خریداری کرد.

برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن به مجموعه آرایشی و بهداشتی قشم پیشه مراجعه کنید.


عینک ، ساعت و بدلیجات

عینک آفتابی ، ساعت مچی و بدلیجات از بخش های جدایی ناپذیر استایل امروزه است.

همه افراد برای متفاوت ظاهر شدن و تنوع در پوشش خود از عینک های آفتابی و طبی ، ساعت مچی و انواع بدلیجات شامل انگشتر ، گوشواره ، گردنبند ، دستبند ، النگو ، پا پوش و ... استفاده می کنند.

اگر شما هم از علاقه مندان به حوزه استایل هستید و به دنبال خرید ساعت مچی ، عینک آفتابی ، بدلیجات و زیورآلات هستید حتما به مجموعه عینک آفتابی ، بدلیجات و ساعت قشم پیشه مراجعه کنید و با تمامی فروشگاه های ساعت مچی و دیواری ، عینک آفتابی و بدلیجات آشنا شوید.


لوازم خانگی

لوازم خانگی از پرکاربردترین وسایل استفاده روز مره در منازل است و کیفیت زندگی ارتباطی ناگسستنی با لوازم خانگی دارد.

در حوزه لوازم خانگی برند های بسیار مطرحی حضور دارند و تمامی اقلام لوازم خانگی از قبیل صوتی و تصویری ، تلویزیون ، یخچال ،ماشین لباس شویی ، ماشین ظرفشویی ، اتو ، فرش ، سشوار ، سرخ کن ، بخار پز ، مایکروفر ، مایکروویو ، قابلمه ، پتو ، تخت خواب ، تشک ، لوازم دکوراتیو ، سرو و پذیرایی و ... را تولید می کنند.

در جزیره قشم چند برند بسیار با کیفیت و مطرح لوازم خانگی حضور دارند که علاوه بر اینکه نمایشگاه و فروشگاه رسمی لوازم خانگی  هستند ، نقطه ورود این برند های لوازم خانگی به ایران نیز به شمار می آیند.

اگر در حال تهیه جهیزیه هستید یا به دنبال خرید لوازم خانگی باکیفیت و قیمت بسیار مناسب هستید به مجموعه لوازم خانگی ، صوتی و تصویری قشم پیشه مراجعه نمایید.


رستوران

خوراک و تغذیه یکی از بخش های حیاتی زندگی و سفر محسوب می شود. انتخاب رستوران خوب همیشه یکی از مهمترین دغدغه های سفر بوده و هست. با توجه تغییر سبک های طبخ غذا و اهمیت زمان علاوه بر رستوران ها ، کبابی ها و غذاخوری ها ، فست فود ها نیز وارد چرخه غذایی ایرانیان شده اند.

اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید فرصت مناسبی است تا علاوه بر استفاده از غذاهای ایرانی از غذاهای دریایی ، غذاهای محلی و غذاهای عربی نیز لذت ببرید.

نگران انتخاب رستوران نباشید ما بهترین رستوران های قشم را به شما در مجموعه رستوران ، فست فود و کافی شاپ قشم پیشه معرفی کرده ایم.


کفش و لباس ورزشی

لباس ورزشی از الزامات انجام تمرینات ورزشی است اما اخیرا به جز کاربرد ورزشی به بخشی از استایل روزمره افراد تبدیل شده و بسیاری از مردم از لباس ورزشی برای پوشش خود استفاده می کنند و علاوه بر آن کفش های ورزشی یا به اصطلاح کفش کتانی به دلیل راحتی و داشتن تکنولوژی ساخت متناسب با بدن ، بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته اند.

اگر شما هم اهل ورزش هستید یا به فکر خرید کفش راحتی هستید ، به صفحه لباس ورزشی و خدمات ورزشی قشم پیشه مراجعه نمایید.


کالای دیجیتال

کالاهای دیجیتال به دلیل گسترش تکنولوژی در جامعه بسیار مورد نیاز بوده و از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار است.

کالاهای دیجیتال گستره بسیار زیادی دارند که می توان در این میان به دوربین دیجیتال ، کامپیوتر ، لپ تاپ ، گوشی تلفن همراه ، تبلت و ... اشاره کرد.

برای خرید اینترنتی کالاهای دیجیتال به مجموعه کالای دیجیتال قشم پیشه مراجعه نمایید.


کارگو و حمل و نقل بین المللی

شرکت های تضامنی و کارگو ها در زمینه حمل ، ترخیص و تحویل کالا به تمامی نقاط دنیا فعالند.

اگر شما هم بار برای ارسال در نقطه ای از جهان دارید یا می خواهید کالای خود را به صورت تضمینی از مبدا چین و ... به ایران برسانید حتما به مجموعه بازرگانی ، صادرات ، واردات ، حمل و نقل بین المللی و کارگو قشم پیشه مراجعه نمایید.


هتل قشم

اقامت یکی از مهمترین دغدغه های هر سفری است. انتخاب اقامتگاه بسته به سلیقه و توانایی افراد متفاوت است به طوری که افراد هتل ، مسافرخانه و خانه های اجاره ای سطح شهر را برای اقامت خود در نظر می گیرند.

اگر قصد سفر و گردشگری به جزیره قشم را دارید و در حال برنامه ریزی سفر خود هستید حتما به مجموعه هتل قشم پیشه مراجعه کرده و با تمامی مراکز اقامتی قشم و درگهان آشنا شوید.


امور ساختمانی و برج سازی قشم

شرکت های ساختمانی بسیار زیادی در قشم فعالند و هر کدام به تناسب تخصص خود به ساخت مجتمع تجاری ، ساخت برج ، ساخت هتل ، تامین لوازم ساختمانی ، طراحی داخلی و ... مشغولند. اگر به دنبال سرمایه گذاری در جزیره قشم هستید و یا به دنبال مجموعه ای متخصص در زمینه اجرای پروژه های عمرانی ، دکوراسیون و یا تامین کننده تجهیزات ساختمانی هستید به مجموعه لوازم ساختمان و پروژه های عمرانی قشم پیشه مراجعه فرمایید.


مواد غذایی

مواد غذایی به عنوان کالاهای زود مصرف و روزمره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تنوع بی نظیری در مواد غذایی وجود دارد.

مواد غذایی تازه وارداتی و مواد غذایی خارجی مثل نوشابه ، شکلات ، بیسکویت ، چیپس ، آبمیوه ، چای و ... از محصولات برندهای مطرح دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد . اگر شما هم به مواد غذایی خارجی علاقه دارید حتما به مجموعه مواد غذایی و سوپر مارکت قشم پیشه مراجعه کرده و محصولات غذایی خارجی را با قیمت های باورنکردنی تهیه کنید.


املاک

جزیره زیبای قشم مکان بسیار مناسبی برای سکونت و تجارت است. اگر به فکر خرید ملک یا اجاره واحد تجاری یا مسکونی هستید به مجموعه املاک و مستغلات قشم پیشه مراجعه نمایید و با مشاوران املاک جزیره ارتباط برقرار کرده و مقدمات حضورتان در جزیره را فراهم نمایید.


وسایل نقلیه

خودرو ها و وسایل نقلیه لوازم مصرفی خاص خود را نیاز دارند. در جزیره قشم لوازم و قطعات خودرو از جمله لوازم یدکی ، لاستیک ، باتری ، تسمه ، اورینگ ، روغن موتور ، روکش صندلی و ... اورجینال و باکیفیت بالا و قیمتی بسیار نازل تر نسبت به بازار ایران ارائه می شود .

برای تامین و خرید قطعات اصلی خودرو به مجموعه لوازم و قطعات خودرو قشم پیشه مراجعه نمایید و علاوه بر فروشگاه های ارائه دهنده لوازم خودرو با مجموعه های اجاره اتومبیل در جزیره قشم نیز آشنا شوید.


چاپ و تبلیغات

اگر فروشگاهی در جزیره قشم دارید و نیاز به خدمات تبلیغاتی شامل ساخت تابلو ، چاپ بنر و کارت ویزیت ، تولید تیزر ، عکاسی صنعتی و ... هستید به مجموعه چاپ و تبلیغات قشم پیشه مراجعه نمایید.


سایر کسب و کار های قشم

اگر در پی یافتن کسب و کاری هستید و در سایر مجموعه های کسب و کار قشم پیشه حضور نداشت بطور مثال صنایع دستی قشم ، پارچه سرا ، میوه فروشی ، آرایشگاه ، نانوایی ، قنادی ، قصابی ، مرغ فروشی ، خیاطی ، آجیل و خشکبار ، ابزار آلات ، عطاری ، لوازم التحریر ، صنایع چوب ، شیشه فروشی و ... می توانید آن را در مجموعه سایر کسب و کار قشم پیشه بیابید.


خدمات درمانی

مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، مطب پزشکان ، داروخانه ها ، آزمایشگاه ها ، مراکز فیزیوتراپی و ... جزیره قشم را می توانید از مجموعه خدمات درمانی قشم پیشه مشاهده نمایید.


بانک و خدمات اجتماعی

تمامی بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری ، صندوق های قرض الحسنه و نمایندگی های بیمه جزیره قشم را در مجموعه بانک ها ، موسسات مالی و خدمات اجتماعی قشم پیشه بیابید.